Nieuw: de Europcar Mobiliteitskaart voor zakelijke klanten

Nieuw: de Europcar Mobiliteitskaart voor zakelijke klanten

088 - 9005555 Mail ons
dinsdag 27 oktober 2020

PERSBERICHT - Den Haag, 27 oktober 2020

Het kán: met 1 kaart een auto huren, OV-reizen (incl. OV-fiets), parkeren, tanken en laden
De laatste jaren zijn de ontwikkelingen op het gebied van zakelijke mobiliteit snel gegaan en daarmee ook de manier waarop we ons willen verplaatsen. Flexibiliteit, individualiteit en duurzaamheid zijn belangrijke eisen geworden, voor zowel werkgevers als werknemers. Om op deze ontwikkelingen in te spelen heeft autoverhuurbedrijf Europcar Autohuur b.v. samen met Mobility Mixx de Europcar Mobiliteitskaart  ontwikkeld. Hiermee regel je al je zakelijke vervoer in één keer: een complete mobiliteitsoplossing voor zakelijke klanten.

Met de Europcar Mobiliteitskaart is het mogelijk om optimaal van A naar B te reizen en op elk moment het vervoermiddel te kiezen dat het beste past bij je reis. Je kunt er bij Europcar een auto mee huren, maar je kunt ‘m ook gebruiken in het openbaar vervoer (inclusief de OV-fiets), je parkeergeld ermee betalen, tanken en elektrisch laden. Elke klant kan het mobiliteitspakket samenstellen dat volledig aansluit op zijn of haar behoeften. Woon-werkverkeer, zakelijk vervoer of een incidentele rit, alles is mogelijk.


Flexibel zakelijk reizen
"De mobiliteitskaart is een belangrijke aanvulling op de huurproducten van Europcar. Wij hebben landelijk een groot en gevarieerd wagenpark met personenauto´s, bestelwagens en vrachtwagens. Onze klanten zullen het gemak ervaren van deze alles-in-1-oplossing”, aldus Marc Beers, directeur New Business van Europcar.

Hoe dat in de praktijk werkt? Beers: “Reizen wordt hiermee nóg flexibeler. Ontstaat er bijvoorbeeld onverwachts een grote file als je op het punt staat om terug te reizen? Dan kan je besluiten om de mobiliteitskaart te gebruiken om terug te reizen met het OV en/of de OV-fiets. Lever je huurauto kosteloos af bij een Europcar vestiging in de buurt of laat ‘m ophalen door Europcar.”


Geen vaste lasten
Bij gebruik van de Europcar Mobiliteitskaart hebben klanten geen vaste maandlasten of abonnementskosten meer en betaal je alleen voor de daadwerkelijke kosten. "Als er niet wordt gereisd, dan worden er ook geen kosten gemaakt. De klant ontvangt alle reiskosten maandelijks op slechts één factuur. Geen gedoe meer met voorschieten, bonnetjes en declaraties. Alles is te monitoren via overzichtelijke online rapportages, zonder extra kosten. Wel zo makkelijk!”

 
Meer weten
Bent u enthousiast en wilt u graag meer weten over de mogelijkheden van de Europcar Mobiliteitskaart? Neem dan contact op met het Call Center via 088 - 900 5555 of via info@europcar.nl.

 

Alle nieuwsberichten