- PERSBERICHT - Europcar Autoverhuur opent nieuwe vestiging in Amsterdam West

donderdag 9 maart 2017
Europcar heeft per 1 maart een nieuwe vestiging geopend gelegen aan de Bolstoen 1, 1046 AT, te Amsterdam en is gevestigd bij Iveco Schouten.

Europcar en Iveco Schouten werken al enige tijd samen doordat Europcar klanten van Iveco Schouten voorziet in vervangend vervoer bij schade en/of onderhoud. Europcar kan door deze samenwerking haar netwerk uitbreiden met haar 5e vestiging in Amsterdam en haar 36e vestiging in Nederland. De vestiging is gelegen in de buurt van diverse bouwmarkten en hierdoor ideaal voor de verhuur van busjes. Uiteraard is het ook mogelijk om personenauto’s en vrachtauto’s te huren bij Europcar.

Europcar is een franchisenemer van Europcar International en één van de grootste autoverhuurbedrijven van Nederland. Europcar heeft wereldwijd ruim 10.000 vestigingen in 130 verschillende landen. Europcar voorziet in diverse mobiliteitsbehoeften van haar klanten. De klanten van Europcar zijn divers; zowel zakelijk als particuliere klanten. In Nederland heeft Europcar een landelijk dekkend netwerk, waar vandaan zij een groot aantal voertuigen verhuurt bestaande uit diverse personen-, bestel- en vrachtauto's. Naast het reguliere wagenpark biedt Europcar tevens het GoforGreen label aan waaronder uitsluitend energiezuinige en elektrische auto's vallen.

Europcar
Wietske Aaftink (Marketing Manager)
Tel.: 070 – 381 27 49